søges til Maibom – Peugeot og Opel i Aalborg

Vi søger økonomi-/administrativ medarbejder til vores bogholderi/administration. Du skal have erfaring med bogholderiarbejde og andre administrative arbejdsopgaver.

DINE OPGAVER HOS OS BLIVER PRIMÆRT:

  • Almindeligt forekommende bogholderiarbejde med bogføring af kasse, debitorer, kreditorer m.v.
  • Afstemninger og arbejde i forbindelse med månedsafslutning, årsregnskab m.v.
  • Udarbejdelse af løn til timelønnede
  • Indregistrering og fakturering af biler
  • Medvirken ved omstilling af telefon og lignende

DU HAR:

  • Uddannelse indenfor bogholderi
  • Erfaring fra bogholderiarbejde og evt. også gerne erfaring fra autobranchen
  • Flair for tal og godt overblik
  • God forståelse og erfaring med IT og diverse IT-værktøjer- og programmer
  • Evnen til at arbejde effektivt og selvstændigt og har det godt med en travl hverdag
  • Godt humør

VI TILBYDER:

  • Fuldtid / 37 timer
  • Ordnede og gode arbejdsforhold
  • En spændende arbejdsdag

Tiltrædelse gerne snarest muligt. Samtaler afholdes løbende.

Send din ansøgning med relevante bilag til: Margrethe Poulsen på mail: mp@slet-dette.maibom.dk