søges til Maibom – Peugeot og Opel i Aalborg
Vi søger økonomi-/administrativ medarbejder til vores bogholderi/administration. Du skal have erfaring med bogholderiarbejde og andre administrative arbejdsopgaver.
DINE OPGAVER HOS OS BLIVER PRIMÆRT:
- Almindeligt forekommende bogholderiarbejde med bogføring af kasse, debitorer, kreditorer m.v.
- Afstemninger og arbejde i forbindelse med månedsafslutning, årsregnskab m.v.
- Udarbejdelse af løn til timelønnede
- Indregistrering og fakturering af biler
- Medvirken ved omstilling af telefon og lignende
DU HAR:
- Uddannelse indenfor bogholderi
- Erfaring fra bogholderiarbejde og evt. også gerne erfaring fra autobranchen
- Flair for tal og godt overblik
- God forståelse og erfaring med IT og diverse IT-værktøjer- og programmer
- Evnen til at arbejde effektivt og selvstændigt og har det godt med en travl hverdag
- Godt humør
VI TILBYDER:
- Fuldtid / 37 timer
- Ordnede og gode arbejdsforhold
- En spændende arbejdsdag
Tiltrædelse gerne snarest muligt. Samtaler afholdes løbende.
Send din ansøgning med relevante bilag til: Margrethe Poulsen på mail: mp@ maibom.dk